MIAMI

OMG... idag köpte vi resan till Miami, jag är så nervös, det har egentligen inte gått in riktigt än att vi faktiskt SKA åka, att vi äntligen fick tummarna loss och betalade denna resan. Så än en gång säger jag det, vi önskar oss BARA pengar i födelsedag, julklapp och alla andra random dagar som man kan få pengar och presenter på ;) vi önskar oss då helst i dollar eftersom det är så lätt och göra av med pengarna när dem är svenska. Det som ska göras är att jag ska ha nytt pass, vi ska fixa ESTA ( visum ) och hyrbil, hyrbils firman gillar inte att låna ut bilarna till dem som är under 25 så jag måste köpa en extra försäkring som är ganska så dyr, vet inte priset än men snart så.  Dags och sova, jobbedag imorgon, godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0