20 kg

JA!!! då har jag äntligen nått mitt 20 kg mål bara 20 kg kvar typ , känns så jävla bra !!
Fick ett par jeansshorts av mamma för ett tag sen som var för små som passar jätte bra nu. riktigt härligt.
Har börjat träna hyfsat regelbundet ska bara börja med simningen också, har hört att det ger jätte bra resultat och formar kroppen fint, vi får se ! har ju faktiskt köpt en baddräkt så får väll använda den också..

ikväll ska jag jobba, börjar om fyra timmar så ska laga ihop någonting att äta till lunch nu och sen ta med resterna till jubb. Just det, provade äta pommes på IKEA.. inte så bra ! fick ingen dumping men min mage lät som ett avlopp om jag säger så.

kommer ni ihåg min lilla belöningslista?

-20 kg/84kg – Något nytt klädesplagg -  blir inte av har redan köpt för mycket kläder

-25 kg/79kg – Gå till frisören

-30 kg/74 kg – Ny klänning + skor

-35kg/69 kg - nya sommarkläder

-40 kg/64kg – nya kläder

-44kg/60 kg – Tatuering på foten

(-49 kg/55kg – tatuering benet/vaden + kläder) Om jag vill gå ner så mycket, får se




En liten bild på mina fina shorts, och jag är ganska glad över att min dubbelhaka börjar försvinna litta !


Ha en trevlig och underbar dag, vädret är så fint vill bara ut och springa !!!

XOXO



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0