återbesök

Idag ska jag på återbesök där jag blev opererad de ska ta lite prover och prata med mig och höra så att allt har gått bra.Ska bli så roligt och se de andra tjejerna som blev opererade samtidigt som mig ! . Jag tror att jag har järnbrist för jag är trött konstant och kan sova i över 12 timmar.. inte normalt för min del.
För någon kväll sedan somnade jag 21.30 och vaknade upp dagen efter klockan 12.00, jag själv tycker inte att det är normalt, så ska prata med dem om det idag.

Ska höra med också om det är okej att börja simma nu men det tror jag ! och i så fall köper jag kort på kockums nästa vecka!! ska bli så skönt.
köpte nya träningsskor igår, jätte fina. de jag köpte förra året är alldeles för små vilket jag upptäckte när jag redan hade börjat träna i dem och då luktar de ju inte så dära jätte gott inte rosor precis.. så det gick inte att lämna tillbaka dem så nu har mamma fått dem av mig.

Något jag verkligen måste bli bättre på är att ta mina tabletter ! jag kommer ihåg dem varje morgon men inte på kvällarna. ska nog ställa klockan på min telefon så jag kommer ihåg det. Nej nu ska jag väcka mamma och säga till henne att vi ska köra om en och en halv timme. jag vet hur lång tid hon tar på sig för att göra sig i ordning.

ciao !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0