Born this way

Hellu!
Det var ett tag sen jag skrev, fick lite klagomål från pappa.
Jaa.. Senaste veckorna har jag jobbat och lite så, viktnedgången går jätte bra, vägde mig igår hos min syster Jessica och då stod vågen på 82,4 så det är ca -22 kg. Och det syns! Det är så skönt känner mig mycket lättare, spelade lite fotboll igår med Gustaf och det var så lätt att springa. Igår var jag som sagt hos Jessica hela dagen och fixade i trädgården och hjälpte till med barnen. Gustaf var verkligen super skitig.. Jord i hela ansiktet och i håret, badade honom och vattnet var sååå svart. Sen grillade vi och det var jätte gott och som tack för allt fick jag två flaskor vin. Johan körde mig hem och jag gjorde mig i ordning åkte till Adam och jag drack en flaska vin och jag trodde att jag skulle bli full snabbt med det blev jag inte och när jag väl kände mig full så gick det bort direkt.. Men jag har ändå varit rätt så bakis idag.. Vi stack till Wonk senare och hade jätte trevligt!! Seeeeeeen var det att åka hem.



Vaknade klockan halv två upp och duscha och städa lite och så. Gjorde oss ordning, tog på mig mina jeans shorts som jag visade i förra inlägget, de är för stora!!! Haft dem i en vecka typ och de är redan för stora jag får spel!! Det är så dyrt :( åh nu orkar jag inte skriva mer, ska mysa lite sen är det upp tidigt imorgon jobb mellan 7-14 måndag onsdag och fredag. Ska ringa transportstyrelsen och be dem skynda på med mitt körkortstillstånd så jag kan börja övningsköra så jag har mitt körkort till sommaren.
Ha en trevlig kväll

Ciao!

Just det!!!! Ska se lady Gaga den 30 augusti, LÄNGTAR!!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0