fredagen den 13

Fredagen den 13 April är inge bra datum för mig. det innebär att det är exakt 5 år sen min lilla älskling Zingo dog.
Saknar honom enormt mycket! Jag har kvar hans lilla röda gosedjur den ligger på min säng, han tyckte om den så mycket att all bomull som var inne i just halsen är borta.. den se lite död ut. Han var världens underbaraste hund och han var verkligen min bästa vän, bättre kan man inte ha. Jag kommer verkligen ihåg dagen.. egentligen skulle jag ha kvarsittning den dagen för att jag och några andra i min klass hade kommit för sent till en teater, men jag slapp ju den kvarsittningen eftersom mamma sa att Zingo skulle avlivas. när den dagen väl kom så hade jag panik hela dagen,tänkte att jag skulle rymma iväg med honom så att ingen skulle hitta oss bara för att ha honom kvar hos mig. Men... det gick inte för han led så mycket. Ett tag efter, eller ja i många månader så skyllde jag på mamma för att det var hon som bestämde sig.. hon hade inte ens tänkt säga någonting ! jag skulle iväg på konfirmations camping den helgen och hon tänkte inte säga något förrän jag kom tillbaka. Hade det hänt så hade jag aldrig förlåtit henne. Nej nu orkar jag inte skriva mer om honom tårarna bara rinner och rinner och rinner...

Ikväll ska jag jobba, just nu sitter jag och kollar på American horror story, den är verkligen jätte bra !!
Har börjat träna lite mer regelbundet nu, väntar bara på att jag ska få pengar så jag kan börja simma.
Nu några nätter i rad har jag haft jätte konstiga drömmar, så idag har jag börjat skriva ner dem för att se om det finns en koppling mellan dem. konstigt nog har det handlat om bröllop hela tiden ?!
ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0