Mycket och tänka på

Sitter på bussen på väg hem efter jobb.. Och kom att tänka på att de flesta är så negativa mot mig för att jag har gjort denna operationen.. De verkar inte förstå att jag blir sårad även om de säger " alltså ingenting emot dig men..." och så börjar de babbla på om allt det negativa med operationen, hallå här sitter jag hyfsat ny opererad och vill inte höra sånt! Och sen höra hur de viskar när jag går ut.. Det är inte riktigt det jag behöver nu, jag behöver stöd och det får jag från alla, nästan .. De närmsta får jag stöd från men alla andra kan ju dra åt ... Ja ni vet.
Åh kände bara att jag var tvungen att skriva av mig lite.
Snart hemma hos älskling, duscha sen åka till Sövde och äta påskamiddag. Och just det jag kan dricka KOLSYRA!! Och COLA LIGHT!!!

Ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0