Söndag

Igår var jag på bio med Marco och Adam, vi såg the Hungergames.. inte så jätte bra, den var väldigt förutsägbar, man visste verkligen vad som skulle hända. Efter det åt vi lite pasta och larva oss lite sen åkte jag hem.
Idag var det meningen att jag och Vera skulle på Indoor Walking men hon fick förhinder så jag går dit med Adam istället ! ska bli så skönt och träna, har inte tränat på hela veckan, jag måste verkligen komma igång med det !!!
Har köpt baddräkt så ska börja simma på Kockums, ska köpa ett 25-kort, kostar 500 kr. 
Blev en med ben för jag har såna komplex över mina lår.. 
 
Har stått stilla på vågen hela veckan, inte så konstigt om jag inte har tränat..



Ska jobba imorgon och på tisdag och på onsdag ska jag och Malin till körskolan, ska bli skönt och påbörja med körkortet !

åh har så mycket tvätt, mitt rum är stökigt ser ut som tredje världskriget. så blir det när man har ett rum som är så sjukt litet att sängen tar upp hela rummet. ska ner och se om det finns tvättid imorgon.
Jaja det var allt för nu.
see ya

ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0