yrsel

Usch.. imorse när jag steg upp blev jag så yr så jag trillade mot datorstolen, blev faktiskt lite rädd. Har varit yr i några dagar nu och idag blev det värre. Var på jobb och gick upp och ner för trappor och tillslut visste jag inte var jag skulle ta vägen, när jag gick ner från tredje våningen fick jag hålla i räcket med båda händerna för att inte trilla ner. Jag ringde mamma när jag kom ner och hon fick ringa min chef och mamma fick till slut hämta mig, vi körde till vårdcentralen där de tog blodtryck och kollade blodvärdet. blodvärdet var normalt, jag har alltid haft lågt blodtryck brukar ha 95/70 oftast men idag hade jag 133/80 vilket är sjukt högt för mig så vet inte om det är det som är problemet. De kunde inte göra så mycket så fick åka hem och om det blir värre ska jag åka tillbaka.
Nu sitter jag i telefonkö till älskade försäkringskassan, för fem minuter sen hade jag köplats 155 nu har jag 75 eller något så går hyfsat snabbt. sen ska jag ringa till transportstyrelsen och be dem snabba på med mitt körkortstillstånd.
hör av mig lite senare,

ciao !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0