2012/2013

2012.. Detta året förändradet mitt liv, den 20 februari fick jag gjort min GBP och det förändrade hela mitt liv, jag mår så mycket bättre och jag har fått tillbaka mitt självförtroende, det har aldrig varit på topp som det är just nu och nästa år kommer det bli mycket bättre. Detta året blev jag och Daniel sambos även om vi bor hemma hos hans mamma så bor vi med varandra på heltid. Jag fick ett jobb som jag tycker om väldigt mycket. Fick ännu ett syskonbarn. Jag tog mitt efterlängtade körkort. Min bästa vän åkte till USA och fick uppleva det hon älskar mest. 
Ja 2012 har varit ett riktigt bra år, 2013 kommer bli bättre, då äntligen får jag det jag önskat mig mest av allt!! Ingenting jag skriver här för det är lite hemligt bara några som vet vad det innebär. Ikväll ska jag jobba till 22.00 sen hem och göra mig ordning och sen fira med dem underbaraste människorna som finns och jag får inleda ytterligare ett år med min älskade Daniel. Jag lämnar nu 2012 bakom mig och ser fram emot 2013 och önskar er alla ett riktigt      GOTT NYTT ÅR!!!!!
 


Kommentarer
Gun

Du har varit superduktig och är värd det som kommer!!!!!!Ha en kul kväll!!

2012-12-31 @ 12:06:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0