8 december

Kollade på julkalendern imorse vilket jag gör alla dagar men just i morse var det bra för Lillan som var med förra Greveholm var med idag, hon hade inte förändrats ett dugg tyckte jag, lite kul ju!  efter julkalendern körde jag till mamma och hämtade upp henne för och lämna av henne på centralen, hon åkte till Spanien idag, än så länge har hon inte hört av sig att hon är framme så får väll efterlysa henne snart, lite omvända roller, känns som jag är mamma och hon är barn. började nästan gråta när jag lämnade henne på tåget! snyft. 
 
Sen har jag varit på Shoppan och köpt rakhyvel och lite sånt eftersom mina saker bara försvinner hela tiden så får jag köpa nytt.. Min rakhyvel har försvunnit, ett stort paket med tolv långa ljus, lite julsaker och sånt har försvunnit, förstår verkligen inte.. har letat överallt men icke..  jaja det kommer väll fram någon gång, kanske när vi flyttar? 
Nu ska jag återgå till min juleskinka som är i ugnen och säkert är helt svart snart.. Ska bli gott! Första gången jag griljerade helt själv, inte så svårt men lite nervöst ändå. Och jag tog årecis ut den från ugnen och trodde den var klart men fick ringa pappa... in med i ugnen igen sa han.. jaja ! det blir gott snart ändå. Nu ska jag försöka vara lite social med Daniel han ser lite uttråkad ut, haj haj ! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0