Big bowl

Herregud.. Mår verkligen som jag förtjänar idag. Igår firade vi Christians födelsedag på Big Bowl, jätte roligt jag vann hela tiden för jag är bäst. Var på så jäkla bra humör!! Efter BB drog vi till KB och dansade rövarna av oss, så roligt har jag inte haft på långe!!! Träffade en massa folk som verkligen inte kände igen mig, kul! Sen drog vi till McDonalds och jag lyckades få i mig två hela cheesburgare ingen aning hur det gick till. Sen drog vi till stor torget och kollade på Jason och Gina sen stack vi hem var hemma sju på morgonen. Vaknade av att världens bästa kompis och syster ringde och sa att hon är hemma från USA och var på väg till mig, åh som jag saknat henne!!!! Blir att åka en tur till Simrishamn och bara prata prata prata!!! Nej nu ska jag kolla ett avsnitt av The vampire Diaries sen sova, upp tidigt, Jessica hämtar mig sen ska jag passa Flip Flop. Godnatt!!!!!!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0