fattar noll

Hej hopp.. 
 
Häromdagen sa dem på nyheterna att pepparkakor har förbjudits från luciatågen för att det är "stötande". Pepparkakor är bruna och har alltid varit det!!! inte är det något rasisitiskt med det? Då ska ALLT som är brunt förbjudas och bara vitt vara kvar, jo men hej historian har du förbättrats eller ? och inte nog med det nu ska dem ta bort typ det bästa med Kalle Anka, där tar dem bort en svart docka, en docka som är vit och blond och en man i en grön dräkt och skägg, dessa är då stereotyper.. ja men varför inte ta bort allt inom Disney för det är bara stereotyper alltihopa !! det snackas om att det ska vara mångkulturellt men inte fan blir det bättre om de ta bort allt som påminner om svarta och judar? då är det bara vita kvar. Jag blir så arg ! Man ska ju inte göra skillnad på människor men det är ju det dem gör nu!!!!!!!!!!!!!!!!  Blir så trött på detta samhället.. 
 
Nej nu ska jag inte vara arg längre, ska börja tvätta sen till mobilia för och se om jag kan hitta något och ha på mig ikväll Christian fyller år så vi ska äta mat och sen bowla. 
hörs
 

 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0