Jobb

Ja eftersom det inte är så säkert på jobbfronten just nu har jag fått ett lite extrajobb hos min syster Jessica, ska passa Filip under dagen medans hon jobbar med sitt företag, även hjälpa till och bolla idéer med företaget. Det ska bli jätte kul! Sen har jag också bestämt mig att jag ska läsa Matte B och C, Engelska C och Danska 1 för och sedan söka in till Fastighetsmäklar programmet, vill  inte bli undersköterska längre, det känns verkligen inte säkert längre.. tyvärr. Nej nu ska jag snart köra och hämta min älskade Daniel på hans jobb, han har iaf ett så han får jobba lite extra så vi får lite pengar! Denna julen är dyr ! så allt jobb vi får tar vi. 
ha en bra kväll, 
 
Hajj !


Kommentarer
pappa

gjorde en tomatsoppa idag på så många råvaror. testa!julen behöver inte bli dyr för er,håll det nere.poooosssss

2012-12-12 @ 20:38:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0