Måndag igen ?

Helt plötsligt är det måndag igen! tiden går väldigt snabbt tycker jag, om en vecka är det JUL! älskade jul, i år ska jag fira hos min syster Jessica i deras hus, det blir svensk jul även om jag inte tycker om det så mycket, den danska är bäst men den maten blir det på tisdag hoppas jag!  imorgon ska jag, Daniel och Filip till mobilia och handla lite julklappar och på fredag för då får jag lön. Nu håller jag på och göra lussekatter igen, dem andra var så goda så dem blev uppätna så snabbt. Denna gången kommer det nog upp en bild här, som sagt dem andra blev uppätna väldigt snabbt.. Nu ska jag slå in lite julklappar, alltid lika kul !! 
 juste världen går ju under på fredag, fan jag som får lön den dagen ! 
ciao!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0