Vakna sen bli arg..

Jag hatar verkligen att bli arg direkt efter jag vaknat.. Nu är jag så trött på att mina saker bara försvinner eller förstörs här hemma. Mina ljus, julsaker, rakhyvlar, schampoon, och idag när jag skulle använda min ansiktstvål som var halvfull förra gången jag använde den, var bara full med vattten idag och inget annat.. kul !! det är inte precis som så att det är så j*vla kul och gå och köpa nya saker hela tiden för att någon eller något bara ska ta det eller förstöra det. ÅH! 
 
så nu har jag lugnat ner mig lite, ska göra mig ordning sen hem till Jessica och passa lille tjocke Filip. 
 
Hejdå


Kommentarer
Gun

Fy tusan för snyltare!! Du får köpa ett låsbart skåp!

Svar: Julklapp maybe ? haha
Michaela Nordin

2012-12-10 @ 20:13:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0