Tack

varje dag får jag reda på vilka jag har som läser min blogg! det är jätte roligt, trodde faktiskt inte att någon läste den. Men det är roligt att veta att det är någon som läser den iaf !
Idag har jag varit hos Jessica och försökt hjälpa henne på vinden men alltså.. Hennes mage är så stor nu så den är i vägen hela tiden, tycker lite synd om henne. hon kom iaf upp på vinden men sen visste vi inte riktigt hur hon skulle komma ner och jag var lite nervös att hon skulle få sitta där tills hon fött ut bebisen.. jag är inte så realistisk ibland. haha. ja hon kom ner iaf och sen kom barnen hem och jag lekte med dem lite sen var det dags för dem att åka hem till mormor och spendera helgen där. och nu sitter jag här hemma och lyssnar på veronica maggio och ska snart laga mat. ska bli goooott. och idag ska jag dricka COLA! och Malin.. det är ZERO  jag dricker, inte vanlig cola ! så nu vet du det ;)
Ha det så bra
ciao !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0