what to do

Har ingen aning alls vad vi ska göra idag, kanske gå en sväng ner till ribban och promenera ?
åka till stan orkar jag inte ens för jag har inga pengar kvar. sitta inne vill jag inte heller göra för ja det är tråkigt och det blir att vi bara ligger i sängen och kollar på one tree hill hela dagen eller andra serier.
imorgon ska jag jobba 7-15. Jag hoppas att denna jävla förkylningen går över snart för jag vill träna och simma !! kan knappast sova på nätterna för jag hostar så mycket och hostmedicin vägrar jag att ta för jag mår så illa av det. tror jag får en dumping på hostmedicin för jag behöver verkligen gå och lägga mig så fort jag tagit det.
dags och äta frukost/lunch det blir mannagryns gröt, gott gott gott !
xoxo


Kommentarer
Gun

Klart jag läser bloggen!! Kollar VARJE dag:-)))

Vem är densmala bruden sidan om dig??? DU är superduktig!!!! Kram

2012-06-05 @ 16:00:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0