Bra natt

God morgon !
Denna natten var mycket bättre, har inte hostat så mycket så kunde sova genom hela.
Jag struntar i om jag fortfarande är sjuk idag SKA jag träna, Vera jag och Daniel ska träna indoor walking på värnhem och det ska bli så skönt !
Imorgon ska jag till jobb och lämna in min delegering så jag kan ge vårdtagarna sin medicin, men sen vet jag inte när jag ska jobba. vill jobba jätte mycket denna sommaren så att jag och Daniel kan åka till Florida till nyår. Är så trött på Sverige !! vill inte vara kvar här, samma sak heeela tiden.. samma väder, samma gator, samma parker, samma affärer, nej jag är trött på detta.
Nu ska jag äta frukost !
Hejdå : )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0