Hemsk natt

Denna natten har verkligen varit hemsk, har hostat så mycket att jag kräkt, egentligen kan man inte kräka när man är GBP opererad men man får fortfarande samma reflexer fast det kommer bara slem, inte mysigt. Ja så jag hostade så mycket att jag somnade väll runt halv sju i morse, så idag fick jag en anledning att sova till klockan tolv. måste ner och köpa hostmedicin får damp på detta.
Träningsabstinens har jag också, men neej så fort jag planerar att träna så blir jag sjuk ! jag förstår verkligen inte, det är alltid samma sak. ska nog inte planera när jag ska träna utan bara sticka till gymmet, så blir jag väll inte sjuk .. hoppas jag.
Nu ska jag äta en äggmacka, väldigt efterlängtad
ciao !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0