Mat mat mat...

Har nu ätit kycklincurry gryta med ris, det var sååå gott ! och jag är så mätt nu. det värsta är att jag måste vänta 20 min tills jag får dricka något och jag är jätte törstig nu.
Är så förkyld och vill bara träna träna träna men neeejdå.. ska bli smittad av Daniel och mamma..  hostar hela tiden och vill ni veta vilken färg det är när jag hostar upp slem så är det grönt. hahahaaa så äcklig jag är.
har mensvärk också så in i helvete, hatar att vara sjuk och ha mens samtidigt för det känns som att jorden ska gå under. undrar om detta finns med på Mayakalendern..
Innan hade jag inget sötsug men nu är jag så sugen på choklad, vill ha oboy eller mörkt choklad eller vad som helst bara det innehåller choklad men inget fett eller socker får vara i, lätt ?!
Imorgon tänkte jag sticka till arbetsförmedlingen och säga till att min sjukskrivning är över så jag kan börja gå till jobbcoach och få ett jobb som jag verkligen vill ha, även om jag ska börja plugga snart.. kanske ändå ska vara kvar i hemtjänsten tills jag ska börja plugga.. ja jag vet inte har sån beslutsångest hela tiden !
jag vill ha glass
en liten bild tänker jag lägga upp för att ni ska se att mina byxor inte passar
God kväll !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0