Nje

Hmm...

Denna dagen.. Var på jobb, as trött, fick min delegering, sjukt trött, träffade Danne i stan, sjukligt trött, gick till arbetsförmedlingen och fixa lite, extremt trött, gick till Mosaik och åt världens godaste kyckling!!!!! Danne började jobba, jag åkte hem , mamma stack på grillfest, jag la mig i sängen och kolla på the notebook.. Herregud vad jag fick ont i huvudet av allt bölande!! Fick sms av Danne att han tar med kyckling från jobb, glad! Är fortfarande extremt trött ä, har inte sovit så mycket inatt.. Min näsa funkar inte som den ska, kan inte andas på natten, nice, nu vill jag ha min kyckling!!!
Ska kolla vidare på förhäxad nu :) bye bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0