Pust

God Morgon ! ..
Inte så god faktiskt, vaknar med att lungorna är på väg upp för jag har fått min hemska hosta tillbaka och jag får inte ta vilken hostmedicin jag vill för det finns så mycket socker i dem.
igår var jag inne på akuten igen för jag hade svåra buksmärtor men inte riktigt som förra gången. Men under tiden jag satt i väntrummet så försvann dem men jag fick inte gå hem för Daniel för det kan ju vara bra att kolla så att det verkligen inte är något .. jag är så trött på att få nålar i mig! hatar verkligen att få dropp, ta blodprov och sånt, har aldrig haft något problem mot att ta blodprov men nu hatar jag det, precis som jag hatar min dator just nu!! ( för att tala om något annat)...
Det enda som är bra med denna dagen är att det har kommit ut en ny Breaking Dawn part 2 teaser tailer !!  den är sååååå bra !
Idag ska jag mäta mig och se om det har blivit någon förändring på en vecka, hoppas hoppas, skriver lite senare, måste koncentrera mig på att inte hosta upp mina lungor.. ciao !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0