USA

Har precis pratat med USA ja alltså min bästa kompis och syster Alexandra, hon är i Boston som au pair.
Fick pratat med barnen hon passar också, super söta ! vill jätte gärna dit och träffa dem och ja såklart henne också men barnen mest hehe. Hon sa att det var typ 25 grader så hon hade linne och kjol på sig, vadå fusk?! kan inte den värmen komma hit istället?
Tänkte åka till henne antingen vid jul eller om ett år ungefär. hade varit en stor upplevelse att uppleva julen i usa, men jag vill också vara där när det är varmt så får se, men jag SKA dit någon gång förr eller senare.
Mina drömmar är stora om USA.. vill flytta dit någon gång, men vad jag har hört är det ganska så svårt och få tag i ett green card, antingen lotteri en gång om året eller så får man hitta ett jävligt bra jobb som ger en ett green card.
Jag vill så mycket att det känns som att ingenting kommer hända.. måste ha pengar till allt och pengar är ett stort jävla problem ..
JAG HATAR PENGAR


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0