Vågen går på rätt håll

Inatt har jag sovit riktigt bra, så bra att jag försov mig .. Skulle egentligen gå till gymmet klockan tolv men det sket sig så det blir ikväll istället efter jobb.
När jag vaknade såg jag vågen och tänkte varför inte ? Vägde mig och först stod det 90 och mina tankar flög iväg! " åh nej vad har jag gjort för fel.." men sen ändrade den sig till 87!!! Det betyder att jag gått ner 17 kg!! Bara tre kilo kvar sen får jag köpa något nytt klädesplagg och jag ska köpa en baddräkt för jag ska börja simma på Kockums men.. Lägga ut typ 500 på en baddräkt som säkert är för stor om en månad det vet jag inte..
Är på väg till jobb nu iaf, ska bli riktigt skönt! Har inte jobbat på en månad och lite mer

Skriver när jag slutat, pöss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0