4/2

Hej !

Jag vet jag har inte skrivit på länge och vad jag förstår så är Gun väääääldigt frustrerad haha! , pappa ringer och skäller på mig :(

Ja det har väll inte hänt så mycket, vikten den går neråt men långsamt igår stod vågen på 81,2, det är 23 kg som är borta, rätt så skönt ! är bara lite sur över att jag måste köpa nya kläder hela tiden känns det som.. det är dyrt.
träningen är jag inte så bra med har väll inte tränat på 2 veckor, har varit lite dålig med det men jag ska köpa klippkort till kockums på måndag så jag kan börja simma ÄNTLIGEN. 
Övningskör nästan varje dag så jag har väll snart mitt efterlängtade körkort ! Idag ska jag få köra på landsväg, ska bli kul och äntligen komma upp i lite fart.

Har en riktigt glad mamma idag, vill bara ut härifrån nu nu nu, men ska inte vara på trafikskolan förrän om en timme. Sen upp i stan och fixa present till Felicia och hitta någonting att ha på mig ikväll.

Ska göra mig i ordning nu, ses en annan dag

Ciao !


Kommentarer
Marina

Bra! Du e duktig! Kram

2012-05-04 @ 14:16:05
URL: http://minas-mina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0