Älskar vågen

Aaah vägde mig idag och har gått från 104 kg till 76.5 på 98 dagar !! känns så bra, om bara 6.5 kg kan jag ringa plastiken och boka tid, längtar !
Ja det hära med att börja träna, ja jag skulle ju börja idag men som vanligt när jag gör upp ett schema hur jag ska träna så blir jag förkyld men denna gången tänker jag skita i det och träna ändå fast inte så hårt utan lugnt.
Idag har jag varit med mamma i stan och ätit och fixat telefon till henne och gått lite i butiker väldigt mysigt <3
sen åkte jag, Daniel, Patricia och Christina till Ikea för och fixa till vår garderob och nu äntligen ligger inte alla kläder på golvet längre !! har äntligen börjat få ordning på rummet. Har även storhandlat idag och träffade två av mina äldsta vänner som jag saknar väldigt mycket.
Nu ska jag och Daniel gå och lägga oss, ska upp tidigt imorgon och jobba sen tvätta.
God natt allesammans
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0