Zaleilah

Jag vet det tar lång tid mellan gångerna jag skriver men ni får faktiskt påminna mig !
Seanste tiden har jag varit onyttig tycker jag, druckit cola varje dag och ätit chilinötter och inte tränat och så.. så nu har jag gjort upp ett schema från och med imorgon till 30 juni. Det blir träning varje dag, ska bli skönt, varierar med både simning och gym. Alla andra tränar för beach 2012 jag tror jag satsar på 2013 istället. Längtar verkligen till nästa år för då ser jag inte likadan ut som jag gör nu, för er som vet vad jag ska göra så förstår ni säkert. Nästa operation gör så att jag känner mig hel och jag längtar verkligen.  Just nu med vikten ligger jag och pendlar på 78 och 79, kunde vägt mindre om jag bara hade tränat mer, senast jag tränade var för tre veckor sen om inte mer.  min målvikt är 60 kg så har 18 kvar. Det kommer gå i lagom takt nu tror jag.
i lördags var vi hemma hos Adam och kollade på eurovision, visst var det kul att Sverige vann men jag och Marco hoppades egentligen innerst inne att Rumänien skulle vinna!. Efeter ESC stack vi till Wonk och det var så roligt, har nog inte dansat så mycket i hela mitt liv.
Nu ska jag göra mig i ordning min buss går om 20 min ska till ungdomsmottagningen och sen träffa Daniel i stan och luncha sen vidare till jobb 15.30-22.00, skönt. har dock fått min sommarschema och det är så dåligt.. sammanlagt på tre månader jobbar jag en månad och det går inte alls :-/. visst de säger att folk blir sjuka men jag ska väll inte gå och VÄNTA på att folk ska bli sjuka så jag kan få lön, nej inte alls bra.
Måste dra ! skriver mer någon annan dag om jag kommer ihåg det.
ciao !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0