Sjukhus

I tisdags vaknade jag vid fem tiden och hade så ont i magen att jag inte visste var jag skulle ta vägen! Jag väckte Daniel och vi for iväg till akuten, väntade bara fem minuter men kändes som evigheter för jag bara skrek så ont jag hade. Kommer in till övervaket tror jag och där kunde jag inte ligga eller sitta så jag gick runt i cirklar tills en sköterska kom och gav mig en spruta och sen har jag faktiskt inte så mycket minne efter det mer än att jag vaknade till lite då och då och sen så skulle jag in på operation för de trodde att något som heter slitsar hade öppnat sig men det visade sig att det inte var det.. Så på onsdagen fick jag göra ultraljud och där visade det sig att jag hade gallsten så i torsdags operera dem bort den och nu är jag äntligen hemma!! Är sjukskriven hela oktober ut lite tråkigt! Hatar att bara sitta hemma och göra ingenting. Vill tacka min underbara pojkvän som verkligen har stöttat mig fullt ut på detta han har varit hos mig varje dag och sett till att jag haft det bra och haft kontakt med min familj och släkt. Älskar dig Daniel <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0