jobb och allt möjligt

Det här med jobb alltså.. Det är jobbigt för jag har nästan inget jobb längre, finns inga timmar. Jag trivs jätte bra där men tyvärr är det dags och söka nytt. Igår hjälpte Jessica mig med personligt brev och skicka iväg tre cv till tre olika jobb hoppas hoppas hoppas någon hör av sig! när jag inte jobbar på hemtjänsten är jag hos Jessica ovh hjälper henne med Filip, skönt faktiskt jag går ut mycket på promenader, idag t.ex ska jag ut och gå med söta Jonna och hennes otroligt söta och charmiga son Leo. 
Idag ska jag också ringa plastiken och höra om det har fått min egenremiss för jag vill få gjort detta innan sommaren så jag kan ha en fin bikini!
Att mitt gäddhäng slänger och har sig när jag rör mina armar skiter jag fullständigt i, det är låren och rumpan och midjan som ska tränas som f*n nu. ska mäta mig ikväll har helt glömt bort och göra det. 
Nej nu måste jag kasta ner äckelkatten från soffan för han luktar jätte äckligt när han tvättar sig och jag äter frukost, ingen bra kombo. Jessica kommer och hämtar mig snart så måste börja göra mig ordning. 
 
Ha det bra
 
Ciao ! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0