money

Kan inte sova, tänker alldeles för mycket på saker och ting.. ekonomin, flytta hemifrån, kläder, skor, pengar pengar pengar.. lite tråkigt. söker jobb som en galning tycker jag, men ändå inget svar. Jag vill flytta utomlands, antingen studera eller jobba eller varför inte både och? antingen Storbritannien eller USA. Men samtidigt så är det så tryggt här i Sverige så vet inte om jag vågar lämna. Och hur kommer det gå om jag lämna släkt och vänner här, känns som jag kommer missa så mycket av deras liv men samtidigt så måste jag leva mitt eget och för en gångs skull tänka på mig själv och vad jag vill.  åh varför måste man ha pengar till allt ?! Det ställer bara till med problem... deprimerande. Nej jag får väll sluta tycka synd om mig själv och sova istället, god natt
 
                                


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0