Nu j*vlar i det ska det tränas

Som sagt, nu ska det tränas, i morse började jag med min lilla bok "träna 6 min på morgonen" och jag känner redan mina magmuskler börjar göra ont, har inte tränat sen jag slutade med basketen och då var jag tolv eller tretton så 6-7 år.. det känns. har tagit före bilder och på två veckor ska det ha blivit någon förändring! den lilla plufsiga magen ska försvinna, jag ska börja sola så mina bristningar försvinner, har även en olja jag smörjer in med två gånger om dagen och den har hjälpt fantastiskt mycket, den heter BIO-oil. 
Har gjort upp ett schema, ska träna på morgonen och kvällen både på 24/7 och sweatshop. Nu måste jag iväg ska till arbetsförnedringen, puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0