Utbildning

Jag har hela tiden velat läsa till undersköterska men jag kommer inte in på utbildningen, har sökt tre gånger nu och fått avslag så jag har lagt ner det helt. Istället funderar jag på att söka in på turism linjen på Östra Grevie Folkhögskola, den är  på två terminer och man kan få IATA och Amadeus certifikat, vilket innebär att man kan jobba på resebyråer t.ex. Har tänkt på denna utbildningen egentligen sen jag tog studenten men glömde liksom bort den när jag började jobba inom hemtjänsten. Men nu tror jag att jag vill söka in. Jag undrar bara en sak.. jag kan inte hitta mitt slutbetyg från gymnasiet och undrar om/hur jag kan få en kopia, kanske ska jag gå tll Jörgen Kock och fråga ?  
 

CIAO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelanordin

Amor Vincit Omnia

RSS 2.0